Bence Jose Ramon Larraz’ın sinematografisindeki en tuhaf film The Coming of Sin (La Visita del Vicio). Bayağılıktan kurtulmaya çalışmasına ve bu sebeple erotik yaklaşımı en azda tutmaya çalışmasına rağmen, film bütçesizlik sıkıntısının yarattığı bayağılıktan kurtulamamış. (filmdeki en pahalı şey meşhur at maketidir.) Larraz bütçesizlikten dolayı filmde çoğu amatör olan oyuncularla çalışmıştır.
Film neredeyse temasız diyebiliriz. Lorna, kocası uzun zaman önce trafik kazasında ölmüş bir duldur. Ülkenin uzak bir yerinde tek başına yaşamakta ve zamanını resim taklitleri yaparak ve bazen de ortaya orijinal eserler çıkararak geçirmektedir. Yalnızlığa alışmış ve kendini aslında bu yalnızlıktan hoşlandığına inandırmıştır (Banyoda uzun süre makyaj için bu kadar zaman harcamasının nedeni de budur). Bir gün, arkadaşı, Lorna’ya Triana (Lidia Zuaso) adında çingene bir hizmetçi getirir ve şu an için bu hizmetçiyi yanında bulundurmasını ister. Muhtemelen on sekiz yaşında olan Triana, kâbuslarında at üzerinde çıplak bir adamın onu kovaladığını görür. Fakat bunların kâbus olmadığı ortaya çıkar, çünkü Rafael (Rafael Machado) dediği çıplak adam aslında gerçektir ve gerçekten de çıplak halde ata binmektedir.
Triana lanetli olduğunu düşünür, çünkü bir falcı ona adamı sevmesi durumunda başka birinin öleceğini söylemiştir. Doğal olarak, Rafael ile yatarak birinin ölümüne neden olmamak için onu vurmayı dener. Bu işe yaramaz ve adam karşılık olarak kadına tecavüz eder. Fakat Triana çakıl taşıyla adamı yere yığar. Irmak kenarında yaşayan bir çingene için burası çok medeni bir yerdir.
Aynı zamanda Triana ile Lorna arasında her ikisini de aslında pek etkilemeyen yakın bir cinsel ilişki başlamıştır. Lorna, özgür ve güçlü bir kadın olma üstünlüğünden gelen gösterişini üzerinden atamayan, hep kendini düşünen bir fahişe olarak herkesin sinirini bozmaktadır. Bu durum, Triana’ı da ciddi bir şekilde rahatsız eder. Fakat partnerinin cinsiyetine bakmadan güzel bir sekse bağımlı duruma gelmiştir, ancak bu türden bir insan istismarı sadece felaket getirir. Soru, bu felaketin nasıl olacağıdır; yanıt ise, …..
The Coming of Sin, birçok kişi için “sıkıcı olarak” dile getirilen dünyevi olmayan belirsizliklerle dolu bir film olarak tanımlanır. Film çoğu kişinin aklında atın üzerinde çıplak bir adam ve at maketine yerleştirilmiş çıplak bir kadının görüntüsü olarak yer almaktadır. Bu filmle ilgili en çok akılda kalan ve oldukça iyi bir sahnedir fakat bunun, filmin konusuyla pek bir ilgisi yoktur. Ya da mantık çerçevesinde şu şekilde anlatabiliriz: Bu durum, Triana’ın, atın üzerindeki adamla seks yapma korkusunu gösterir. Aynı zamanda filmin tamamı, bir şekilde İspanya ile ilişkilendirilen bir dolu görüntü içermektedir (Flamenko, boğalar, Andalus atları, gitar müziği ve bir matadorun capote de paseo’su) ve bütün bunlar seksle bağlanabilir.
Filmin DVD’sinde Larraz’la Cathal Tohill’in yapmış olduğu bir söyleşi de bulunmaktadır. Söyleşide Larraz sempatik tavırlarıyla dikkat çekiyor. Filmle ilgili konuşmasında filme seks unsurlarını dâhil etmesinin sebebinin filmin izlenebilirliğini arttırmak olduğunu ve seks unsuru olan herşeyi filmden çıkarmanız durumunda yine de izlenebileceğini hatta daha iyi olabileceğini iddia eder.
Öteki Sinema için yazan: Tolga Demirtaş